FANDOM

To bardziej poważna wersja mojej trollpasty Neuraxim . Ten kto czytał pewnie wie jakie to niepoważne .

Jak zwykle rano byłem w ogrodzie.Postanowiem posadzić nową jabłoń.Kiedy tak kopałem dołek znalazłem coś w postaci jajka ale takiego dużego . Niestety szybko wypadło mi z rąk i się potłukło.,,Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem " powiedziałem i postanowiłem zobaczyć na moje maliny.

Jak zwykle po zebraniu plonów miałem dużo produktów spożywczych.Tylko na to czego nie wychoduje ide kupić w supermarkecie.I tak gromadze zapasy tych prodóktów by żadziej iść na zakupy.Zauważyłem że nie ma mleka.

Więc wyszedłem i usiadłem na rower ( staram się dbać o środowisko ) i pojechałem do pobliskiego super marketu.Kiedy kupowałem mleko poczułem dziwne uczucie we wnętrzu swojej głowy.Dlatego po drodze poszedłem do przychodni.Tam nie mogli mi powiedzieć co mi dolega więc pojechałem do szpitala.

Kiedy pojechałem na miejsce zrobili mi prześwietlenie by upewnić się że to nie nowotwór . To co zobaczyli lekarze było dziwne . Było to coś w postaci robaka pasożyta na moim mózgu . Przeprowadzili mi operacje pod narkozą ale z jakiegoś powodu nie mogli go wyciągnąć .

Pozostałem więc w szpitalu na oberwacjie.Nastęonego dnia na badaniu neuologicznym powiedziano mi że ten pasożyt nazwany przez nich neuraximem uruchmił beta-blokery.Powiedział że to wygląda jakby ten pasożyt próbował ,,hakować"mój mózg.

Po kilku dniach robak się powiększył i zaczeła mnie od tego boleć głowa.Zaczołem się bać kiedy lekarz powiedział że przez tego robaka mam psychoze.Nie mogli jednak teraz przeprowadzić operacji gdyż poprostu by mogło mnie to zabić.

Po dniu czułem dalej strach ale czuje szczęście.Nie wiem zkąd ale czuje.Ponastępnym dniu czułem że musze wykonywać jego rozkazy. Muszę to robić.

Po miesiącu dowiedziałem się prawdy.Neuraxim jest wiekuistym bogiem i mistrzem.Musze rodawać prawdę.Każdy niech ma Neuraxima.