FANDOM

Witam opowiem wam część mojej histori.Ale pozwólce że się przedstawie.Nazywam się Lao Shen Lee i urodziłem się w Hong Kongu.Jednak z tamtąt moja rodzina wyemigrowała do Los Angeles.Jednak po ukończenu studiów detektewistycznych wróciłem do rodzinnego miasta.Dokładnie takie jakie je zapamiętałem.Niestety to oznaczało że dalej tu była największa triada w Chinach Sun on Yee.Zaczeło się od mojej pierwszej sprawy do zbadania.Na miejsu było ciało zabitego na pierwszy rzut oka zabitego raną postrzałową.Ale po dokładnych oględzinach stało się jasne że prawdziwą przyczyną zgonu było wykrwawienie.Po zbadaniu miejsca zbrodni miałem wychodzić kiedy znalazłem coś co mogło być ważne.I było to ważne.Widocznie morderca zgubił portfel.Był tam dowód osobisty.Morderca nazywał się Hei nazwisko z jakiegoś powodu było zamazane.Był tam też list a oto jego fragmęt ,,Hei liczę że nie popsujesz tej roboty bo inaczej będziesz wąchał kwiaty od spodu.Wszyscy w Sun on Yee liczą na to że nie popsujesz roboty. podpisano..." dałem trzy kropki gdyż pismo było nie czytelne.Nie można mieć wszystkiego a i tak to była dobra poszlaka.Jak na razie nie mogę wszystkiego powiedzieć teraz.Ale się jeszcze odezwe.